fredag 20 september 2013

Good times


                
1.första bilden bild på mig och mina bästisarna  i bussen påväg till vörå
2.pojkarna hannes och oscar i bussen ´
3.oseriösa jag och rasmus i bussen...:D
4.jag i bussen hade åkt då redan över 3 timmar...






               
1.första stoppet i abc efter att hadde åkt  många timmar
2´.bild på fanny wilhemina o jag på förstastoppet
3.min vänner,  sötnosarna
4.oscar wilhemina och jag hade roligt i bussen:D
5.samma bild som tidigare


             
1.Andra stoppet med mat i en annan Abc Hade åkt då kanske 5 och en halv timme då.
2. kom äntlligen fram: hade match nästan genast men lagade upp madrasserna vi skulle sova på
3.jag på min luftmadrass:D
4.speldräkten , skjortan har vi gjort själva!!
 

             
1&2.Taggar för första matchen med mina bästa vänner
3.paus efter först matchen väntar att andra ska börja medan vi skrattar och skrev lite till på vår skjortor!vann andra matchen också!
4.fanny flätar mitt hår för matcherna!

                
1&2&3 Efter spelat matcherna åt vi lagade oss färdiga gick in till centrum 7 km träffade pojklaget där och hängde med dem gick hem igen när det hade börjat bli sent! bästmmnde sedan med lili och wilhemina fanny att vi skulle äta kvällsmålet ute som slutade med att hela laget kom med! och så kom pojkarna med och vi var ute och springa och så på stjärnorna tills vi skulle sova.
               
1.Gott och stort mognmål före semifinalen
2.fixade skjortorna, talade och skrtade massor med laget
3.Jag taggar för semifinalerna
4.laget som talar

                   
1&2&3 ätligen var skjortorna klara som vi lagat med en massa skämt och ord vi kom på! fina blev de!
                  
1&2&3&4 bilöder på dem bästa laget före semi finalen både seriös och oseriösa bilder, vi fann semi finalen!
1&2&3 bilder på finaste tvillingen min klara för semifinal 
                 
1&2&3&4 ja vi var klar för final 



                   
1.JAA vi vann finalen!!
2.bokalen
3.egopic med vännen lili och tvillingen min
4.guldmedalj runt halsen, stolta fickor noeii hemsk bild....

                   
1. jag i kö för att gå iduschen. långa köer så tillbringande ennu sista tiden att tala och har roligt med laget.sedan blev det hemfärd.
2.Redan i bussen påväghem tittade på filmen lol med rasmus 

                 
ennu ett sista collage
1.älskade laget
2.jag och Rasmus jätte trött i bussen påväg hem
3&4&5 Samma bilder som tidigare
 
 
Jaa.. som ni ser har jag tillbrinagat två dagar i vörå med flick och pojkfotbollslagena.
Kan inte förklara resan den var bara det bästa på långe!vårt flick lag blev så nära och vi lärde känna varndra så bra! spelade matcher som vi vann alla ochh alla hejade på varanndra! fin kväll med fina vänner där vi gick i en främmande stad och hade piknic gick långa vägar till ett centrum som bestod av en pizzeria och en butik med storskillna för vi hade det roligt och talade och hhängde med en massa! alla skratt och allt vi gjort tillsammans har blivit ett bra minne.bussresorna var långa men vi lyssnade på musik talade och bara var med alla i bussen så väge igick ändå ganska fort och var roliga! ++ att vi kom hem med ströhös första guld.stort tack till alla som var med i laget!
 
förra veckoslutet var det min besties födis så var där och övernattade och gjorde mycket annat roligt det var också jätte bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar