fredag 13 september 2013

dont tell me you sorry, becuse your not





  bilder tagna for en tid sen!
Två veckor sen sen jag bloggat.veckorna har varit fulla med program. förra veckans fredag var jag  först och äta med Jessica och wilhemina till sabai efter skolan.träffade sedan oscar. och så for vi alla ti tilles och spela och gjorde alltmöjligt där ! jessica kom sedan efter det till wilhemina och mig. här såg vi på film grillade bananer!!de andra dagarna har jag varit med emma på kvälllarna och spelat forbollsmatcher med laget, varit på skolfotis med skollaget vi vann turneing och far ti vörå nästa vecka och spela vidare, så har jag också varit på hjälpis info,och så har jag förståss varit i skolan.mera kort så är dagrna ganska fulla med allt och jag får vara med mina fina vänner och fotbollslaget!
Har inte så mycket mera att säga allt är ganska bra nu annors! imorgon blir det hjälpledar utbilding  på dagen och på kvällen har jag andra planner!ni ska ha det så fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar