tisdag 27 augusti 2013

Why me?







Mina älskade hundra som jag sköt.( trdeje hunden finns inte på bild)

vet inte hur ja ska börja inlägget, dagarna är bra och dåliga,veckorna går snabbt men skolan är tung tränar fotboll , eller egen träning  eller så matcher i stortsätt hela veckan mendet är roligt! berättar lite om veckan min..
torsdag:cyklade till skolan,vari stan med emma wilhemina och senare rasmus och emil.kom hem sent cyklade 24 km! '
fredag: Match med laget, och så  skola som vanligt!
lördag:Hade enmyysig dag med bestie mathilda ooch tvillingen wilhemina! var och äta på kinarestauragen, gick i konstafabriken var hos mathilda och mycketmycket mer!
Söndagen: åkte till flygfältet,skulle säga farväl till min pappa igen som bara reser bort hinner aldrig se honom. Satt på starbucks med mina fina syskon,Drack frapucinon och pratade,stanade i köpcentumet Jumbo och sedan i ikea, blev cykellänk som motion på kvällen sedan.
Måndag: Ny vecka,cykla till skolan igenm ,tråkig måndag som vanligt, träning medlaget sent på kvällen.Blev på plannen med fannu jennie och wilhemina en stund.
Tisadag:skola,cyklade hem med mina flickor emma och wilehmina, talde en massa , skrattade åt en massa onödiga saker. såna är vi! :D

Långt inlägg, inte alls bra,har inte så inspriation att skriva så mycket mera eller bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar