lördag 10 augusti 2013

Sista veckan!




Hängde på onsdagen med de härliga personerna på bilden vi åkte båt och talde och skrattde  en massa och hade det annors bara så super !
Onsdag kväll träffade wilhemina och jag upp emma vi gick runt istan och fotograferade och så på kvällen hängde vi i gammelback med mili, hennespojkvänn,mutte och emil!blev sedan övernatten hos bestie emma lagade pizza på natten och satt ute på teraassen i åskan och talade mycket och så gjorde vi en massa annat också!nästa deag sov vi länge och spelade badminton träffade upp alice och på kvällen hängede vi med samma gäng i gammelbacka bara att alice var med och mili och hennes pojkvännn inte vardär! blev en till natt hos emma sedan! Hade tre så fina och bra dagar!
1. en bild på mig och emma på onsdagen  2.en bild på min outfit som jag gick omkring med på torsdageb 3. en bild på mina bästavänner och jag på onsdagen !<3 3. en bild från gammelbacka
 1&4 bild är på min nya klocka och mina armband. 2&3 bilder är från torsdagen då jag och wilhemina hängde me johanna i stan. vi satt vid ån och åt godis drack novelle och talade i solen.


Idag var jag och shoppa med mathilda och wilehmina och våra storesystrar hittade ganska mycket och vi hade det jätte kul tillsammans alla och åt gott som ni ser på bilderna! :)


Min sista vecka av sommarlovet har gått snabbt som ni ser på bilderna hat jag fått övernattat medmina besties och gjort en massa med dem!och åkt båt  shoppat och hängft med vänner! har haft en jätte härlig vecka en av de bästa av sommarlovet och nu är det bara söndagen kvar så börjar skolan...
ni ska ha det så bra!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar