lördag 22 juni 2013

there is something good in everyday


 bilder från picknick en på onsdagen,sista bilden på de härligaste flickor 


bilder från midsommaren!

Tiden går och jag,wilhemina träffade upp emma på onsdagen vi var på picknic o åt glass och chillade me mycket prat och så var vi med mili och alice på kvällen! På torsdagen sa jag heidåå åt bästavännen som åker bort i flera veckor så var med mathilda då heladagen!midsommaren var ja o simma åt gott o sen träffade jag o wilhemina upp jessi jonna och ida vi sat uppe på kokonbacken och talade grillade ! Åkte sedan till en stuga var där vaar mera folk där vi simmade mera och sånt! I Dag var jag på en lång länk och så var jag barnvakt o nu sitter ja ut i solen med musik i öronen och det tänker ja också fortsätta göra så ha det så brabra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar