måndag 3 juni 2013

Maby one day you will understand why





Det har blivit en långsam uppdatering men jag hade en fin vårfest och gått ut årskurs åtta. Jag är så glad att året är över har haft ett jätte tungt år ja skulle vill sätt ord på allting som hänt men det är för svårt jag har och måsta se vilka som värkligen finns för en och gå vidare  från de gamla.såklart jag kommer sakna endel men jag är annors så HAPPY att året är över.tillbringade efter vårfesten  med några vänner i amarillo och sen var det studetfester och en i åbo!
Söndagen blev det trening och årets första dopp och så träff med londongänget .första igentlliga sommarslovdagen hängde ja med rasmus och wilhemina vi hade riktit skoj vi talade satt vid ån och åt glass och pratade lite till och cyklade var där halvadagen.sedan blev det match med laget och vad jag älskar att spela!morgondagens planer ser väldigt bra ut bara de håller som plannerat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar