söndag 3 mars 2013

tell the world I`m here to change it

Veckoslute har gått fort fast jag int gjort så mycket. har varit och sett på min finast kusin som åkte slalom för första gången, snoukks själv, träffat människor i backen talat med dem, ätit gott, varit ledsen värkar som alla bara vill förstöra allting för mig, varit på skribasöndag hela dagen mådde jätte dåligt först och det var tråkigt men sen mot slutet blev det helt skoj, blev efter skriba träffen en stund med mili,bästa vännen och hennes syster som vann skidi skapa tävllingen så Grattis till henne,gjort läxor, lyssnat på musik med min finaste tvlling skrattat mycket sjungit är inte alls trött men ska nog ändå dra mig till sängs snart.har inte tagit någo bilder så får duga med en suudig gammal telefonbild på jonna wilhemina och mig. ha det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar