lördag 23 mars 2013

i dont know what to do

oldie
heej fina nii! tiden går jag har varit borta från skolan för mådde inte så bra av allting som händer där och hade huvudvärk. igår mådde jag bättre åkte kring sju tiden i väg till hesa med mina syskon och pappa för vi for och se på spanien-finland matchen i en teatersal med  en bioskärm det var jätte kul att see matchen där, där var jätte bra stämmning, om någon så på tv borde jag ha sunnats någon:D
var till mäkkin på glass ock kom hem någon ett tiden.steg upp kring nio tiden och åkte i väg till jumbo dä såg jag på kläder, åt gott, var me familjen. fick hem mig hem två tröjor och en skjorta och anadra fotissaker.har nu suttit och läst på prov för måste skriva det på måndagen..... var just ut och springa fullt ville bara springa så fullt och långt för mår inte så bra så ville bara koma bort jag förstår inte hur någon kan tryka ner en såhär.har musik på fullt från högtlarna ska bara ta det lungt resten av kvällen och lyssna på musik med wilhemina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar