tisdag 16 juli 2013

Sometimes fantasy is better than reality


några sommriga bilder som är tagna för ett tag sedan med tvillingen min!
hängde hela söndagen i emsalö med Bästavännerna wilhemina och mathilda var vi simmade & solade, talade och hade piknic!dagen forsatte med att vi for och tälta vi såg på filmer och hade det så bra! måndagen åkte vi till boribacken i helsingfor där vi åkte i massor åt och skrattade.de senaste dagarna har varit så bra!! var och springa idag på morgonen ocg sen cyklade jag till toliks och  träffade upp Jessica med wilhemina vi var och simma men det blev för kallt så for in till stan sen där vi gick i buktierna. hittade  tre saker på rea. cyklade idag över 20 kilometer :D :D  nu på kvällem talade jag med bestie emma på skype har inte sitt hennne på mer än tre veckor och kommer inte att se henne heller först efter två veckor så det var väldigt roligt  att tala. saknar henne!  nu ska jag sluta skriva och ta och titta på enfilm med tvillingen min !
 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar