torsdag 25 april 2013

I wish you were here

Det har varit veckor sedan jag bloggat det är för att min dator är sönder!dagarna har gått snabbt och det har både rengnat och  varit solit. Jag har cyklat mycket och tränat och haft en turnering och de första seriematcherna . Har också haft trevliga bilturer med flickor från laget ätit mycket glass och varit med vänner,Igår tillbringade jag min dag först hos min bästavänn emma och wilhemina sedan  på kvällen for vi till ströhö i toner och uppträda!idag började vi kl10 men vaknade ganska tidigt för wilhemina och jag skulle cykla till skolan. Vi träffade rasmus vid amisto så gick  med honom till skolan.skoldagen var vanlig kom hem och har lagat mig klar för ska fara snart till ströhö i toner! Det blir inga bilder för min dator fungerar inte ännu! Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar